Monday 27 January 2014

VITAMIN IBU HAMIL

Vitamin untuk ibu hamil




salam sejahtera..ramai ibu hamil mengadu mengalami masalah-masalah kesihatan seperti sakit-sakit sendi,mual2,cepat penat,sukar tidur, kurang darah dan bermacam-macam lagi..bukan itu sahaja,ada juga yang langsung tidak bermaya dan tak lalu makan..hmm,simpati saya mendengarnya..

Cara atasi masalah2 ketika hamil?

Set hamil shaklee pilihan bijak dan tepat!


  1. Vitalea - Multivitamin yang terbaik dengan zat besi.Membantu dalam pembentukan sel-sel darah merah.Tidak perlu lagi mengambil OBIMIN yang diberi oleh klinik/hospital jika anda mengambil vitalea ini.
  2. B-Complex - Mengandungi sebanyak 8kumpulan vitamin B termasuklah asid folic.Asid folic dan B12 membantu pembentukan sel-sel darah emrah dalam badan.Jumlah asid folic yang mencukupi penting untuk membantu mencegah kecacatan tiub nueral.
  3. Vitamin C - Membantu meningkatkan sistem pertahanan badan,berperanan dalam menyokong tulang,gigi dan gusi yang sihat.ia juga membantu dalam penghadaman zat disamping dapat meningkatkan taraf sistem pertahanan tubuh.
  4. Ostematrix - Bukan sahaja mengandungi kalsium malah MAGNESIUM dan VITAMIN D.Vitamin D dapat tingkatkan penyerapan kalsium dan fosforus untuk pertumbuhan tulang.Pengambilannya juga untuk pembentukan tulang dan gigi bayi dengan sihat.Pengambilannya juga mengurangkan sakit pinggang,sakit belakang kebas-kebas atau cramp.
  5. ESP- minuman protein yang mengandungi banyak kelebihan kepada ibu dan bayi yang dikandung.Ia penting untuk membina dan memperbaharui sel-sel tisu dan hormon dalam tubuh.Protein yang berkualiti sangat meembantu pertumbuhan yang baik.Disamping memberi tenaga kepada ibu,ia juga mampu mencantikkan kulit bayi yang dikandung dan ibu itu sendiri.
                                                             Hubungi AIN :0134657450

FREE CONSULTATION
BEST PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!


PN.NURUL 'AIN
Shaklee ID : 1101481
emel: sidmsia@gmail.com

No comments:

Post a Comment