Monday 24 March 2014

KHASIAT DAN KEBAIKAN ESP SHAKLEE

ESP!!! Mesti ramai yang dah biasa dengar tentang ESP ni??dah pernah cuba minum?? 

Serbuk ESP Shaklee merupakan sumber protein soya terbaik. ESP menyediakan 14 gram protein soya bukan-GMO berkualiti tinggi dengan semua  asid amino yang tubuh anda perlukan bagi proses sintesis protein, termasuk sembilan asid amino penting yang TIDAK BOLEH DIHASILKAN OLEH BADAN dan SUKAR DIPEROLEHI daripada diet seharian kita. Berbanding  protein daripada sumber daging, telur dan tenusu,  ESP adalah  rendah  lemak dan  bebas laktosa dan kolesterol.

Kekal Muda
  • Pengambilan Energizing Soy Protein Shaklee adalah kunci untuk mengekalkan kulit muda dan otot serta memastikan kita sentiasa bertenaga. Kandungan yang terdiri daripada Asid Amino membina dan memperkuat otot tubuh, kuku, rambut, darah, organ, kulit dan kelenjar. ESP juga mengandungi 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan lain-lain.
Mempertingkatkan Fungsi Hormon Wanita
  • Kacang soya adalah tumbuhan yang kaya dengan isoflavon yang berfungsi sama dengan fungsi hormon wanita. Ia membantu dalam mengurangkan paras kolesterol dalam darah disamping mencegah osteoporosis dan penyakit jantung. Ia juga baik untuk mencegah gejala ‘hot flashes’ sebelum menapous dan membantu mencegah kanser serta anemia.
Rahsia Kulit Cantik dan Anjal
  • Bagi wanita yang mementingkan kecantikan, anda disarankan untuk mengamalkan ESP Shaklee. ESP merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan dan bertindak sebagai agen anti-penuaan. Ia juga mengembalikan keanjalan kulit supaya kulit kekal cantik dan gebu. Di samping itu memperkuatkan otot sekaligus mempercepat pemulihan luka dan menghilangkan parut.
Memulihkan Pigmentasi
  • Kacang soya atau nama saintifiknya Glycine Max dianggap salah-satu daripada 7 “super-foods” yang wujud di dunia. Hasil kajian para saintis membuktikan lecithin dalam soya dapat melancarkan peredaran darah, menyahtoksin bahan buangan sel dan lain-lain. Fungsi lecithin soya ini juga melambatkan proses rambut beruban, menyelesai masalah keguguran rambut dan keadaan rambut yang kusam. Di samping mencegah masalah pigmentasi dan kulit berjeragat.
Memulihkan Fungsi Prostat Lelaki 
  • Genistein dalam kacang soya telah membuktikan bahawa ia mempunyai keupayaan untuk menghalang pertumbuhan dan mencegah sel kanser daripada merebak. Ia memusnahkan radikal bebas dalam sel-sel kita sebelum radikal bebas bermutasi DNA sel-sel menjadi sel-sel kanser. Ia juga menjaga rahim dan ovari, kitaran haid,  prostat dan meningkatkan keupayaan seksual.
Memulih Dan Memberi Tenaga Segera Untuk Individu Aktif
  • Salah satu rahsia utama yang menyebabkan ESP Shaklee menjadi dambaan ramai penggemar soya adalah kerana ESP Shaklee terbukti berkesan dalam memulih dan memberi tenaga segera untuk individu yang aktif, ibu menyusu, wanita bekerjaya yang sibuk dan mereka yang mempunyai gaya hidup yang lasak. ESP Shaklee membekalkan tenaga segera dan meningkatkan sistem imun, dengan itu ia memulihkan keletihan, migrain, insomnia dan tekanan gejala yang berkaitan seperti kemurungan, kebimbangan, ketakutan, dan lain-lain.
Memperbaiki Keupayaan Memori
  • Pengambilan ESP Shaklee secara konsisten akan dapat mempertingkatkan keupayaan daya ingatan. Kacang soya mengandungi isoflavon yang bertindak sebagai penerima atau perangsang estrogen dalam otak manusia, terutama dalam hippocampus iaitu kawasan penting untuk memori manusia.
Kesimpulannya, terdapat 1001 kelebihan ESP Shaklee yang dapat memberi manfaat kepada kita dan setiap individu di dalam keluarga. Sekiranya anda masih juga keliru tentang kebaikan ESP Shaklee, cuba semak senarai di bawah. Jika anda tergolong dalam senarai tersebut, maka anda adalah salah seorang individu yang patut merasa kebaikan ESP Shaklee.

Siapa Patut Mengambil ESP Shaklee

  1. Ibu yang sedang hamil
  2. Ibu yang berpantang
  3. Ibu yang menyusukan anak
  4. Individu yang sibuk
  5. Wanita yang mementingkan kecantikan
  6. Wanita yang menginginkan kulit yang mulus, gebu dan berseri-seri
  7. Individu yang ingin mengurangkan berat badan
  8. Individu yang menginginkan kesihatan optimum
  9. Ahli sukan dan bina badan
  10. Pesakit yang dalam proses pemulihan selepas menjalani pembedahan
  11. Pesakit kencing manis
  12. Pesakit yang menghidap ulcer perut, jantung, kanser, sakit kulit, rambut gugur, tiada selera makan, gastrik dan sebagainya
  13. Pasangan yang menghadapi masalah kesuburan
  14. Individu lanjut usia
  15. Kanak-kanak sekolah
  16. Sesiapa sahaja yang inginkan kesihatan yang lebih baik




                PROMOSI ISTIMEWA ESP SHAKLEE PADA BULAN MAC 2014. HUBUNGI SAYA SEKARANG!!

                                                                    Hubungi PN.AIN untuk :-

FREE CONSULTATION
BEST PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!

PN.NURUL 'AIN
Shaklee ID : 1101481
sidmsia@gmail.com

013 4657450 (SMS/WhatsApp)

No comments:

Post a Comment