Tuesday 20 May 2014

SET SHAPE UP SHAKLEE~KURUS DENGAN SELAMAT


Assalamualaikum semua...selamat petang!

Apa menu petang ni??apa kata cuba lempeng Mealshake..sedap sangat..nanti saya share resepi..;-)

Sebut pasal makan ni, pastikan anda makan berpada2 ye...makan jangan ikut nafsu...dan yang paling elok adalah makan mengikut keperluan kalori tubuh kita... (pesanan untuk diri sendiri juga...hehehe).

Sy yakin ramai lagi kat luar sana yang masih mencari2 produk yang selamat dan berkesan untuk menurunkan berat badan. Jangan risau! Shaklee ada jawapannya...perkenalkan Shape Up Programme dari Shaklee.


Apa kebaikan Shape Up Program ini? 
  • Badan yang lebih langsing dan rapi
  • Nampak lebih anggun
  • Rasa unggul
  • Rasa lebih bertenaga
  • Meningkatkan keyakinan diri
  • Meningkatkan kesihatan secara menyeluruh

Jom kita kenali fungsi setiap produk secara ringkas:

1- Lecithin
Membantu memecahkan dan mengemulsikan lemak serta kolestrol yang tak baik. Apabila lemak dipecahkan kepada molekul yang lebih kecil, proses pembuangan lemak dari badan boleh dilakukan dengan lebih efektif. Lecithin bertindak lebih baik jika anda mengamalkan senaman secara konsisten.



2- Herblax
Membantu meningkatkat proses pencernaan dengan mencuci usus. Apabila usus sihat, proses penyerapan nutrient lebih efektif. Ramai orang mengalami masalah berat badan kerana usus tidak sihat, sembelit serta tidak kurang yang menghadapi masalah penghadaman.

3- Cinch Shake (terdapat 3 perisa Cafe Latte, Vanilla dan Choclate)
Cinch Shake merupakan protein yang secara semulajadi dapat membantu mengurangkan selera makan. Cinch Shake berfungsi memelihara otot dan membakar lemak. Ia merupakan makanan gantian segera untuk mereka yang sibuk dan tak ada masa nak menjaga pemakanan. Ia mengandungi serat yang tinggi dan membantu untuk rasa kenyang.


Selain itu, Cinch Shake ni juga mengandungi nutrisi yang lengkap untuk menjaga kesihatan. Rumusan proprietary-nya diperkaya dengan Leucine™ iaitu asid amino yang memberi isyarat kepada badan supaya memelihara otot semasa proses pengurangan berat badan. Dalam kata lain, Leucine dalam Cinch™ Shake membantu menghilangkan lemak tetapi tetap memelihara otot. Jadi, anda akan berat dengan otot bukan dengan lemak. Jangan terkejut kalau anda naik penimbang, berat anda masih sama...cuba ukur inci badan anda....ianya semakin berkurang! 

**(Jangan lupa ambil ukuran inci badan sebelum memulakan program diet ini untuk nampak hasilnya)



4- Cinch Energy Tea Mix
Adunan Proprietari Teh Putih, Merah dan Hijau Matcha yang ada umph! Teh eksotik putih, merah dan hijau matcha dipetik dan diadun dengan berhati-hati untuk mewujudkan minuman luar biasa hebat. Ia dapat meningkatkan tenaga secara semulajadi dan rasa nyaman.

Cinch Energy Tea Mix ni juga sesuai diambil oleh individu yang mahu kurus tapi kurang bersenam dan kurang melakukan aktiviti-aktiviti fizikal kerana fungsi teh hebat ini ialah untuk membantu meningkatkan metabolisme badan kita.



Sy akan sediakan jadual pemakanan untuk anda yang BENAR2 SERIUS nak KURUSdan KONSULTANSI juga PERCUMA!

Berminat nak mencuba? 

                                               Ingin menjana pendapatan dengan hanya duduk di rumah?
      Hubungi Ain untuk:-

          FREE CONSULTATION
         AFFORDABLE PRICE and
        BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!
             
         Nurul 'Ain
           Shaklee ID : 1101481
          sidmsia@gmail.com
         013-4657450 (Call, SMS, WhatsApp)

                                                                                  

No comments:

Post a Comment