Friday 18 July 2014

RAHSIA KULIT CANTIK DENGAN SHAKLEE

Salam Ramadhan,,pejam celik dah masuk ke fasa akhir dah ye,sekejapnye masa berlalu..
Harini nak berkongsi pasal kecantikan. Semua orang nak kelihatan cantik..hmm,tapi  dalam pun mesti cantik ye.Yang bekerja lagi-lagilah kena jaga penampilan wajah sebab perlu berdepan dengan ramai orang di luar sana..Surirumah pun suka nak tampil cantik tau. Sekurang-kurangnya bila tengok cermin tu, nampak berseri, boleh meningkatkan keyakinan diri ;)
Plus nak sentiasa tampil paling cantik depan suami. Dapat pahala ni :D Tapi setiap manusia semuanya cantik,sebaik2 kejadian kan..

Tapi macam mana kalau kita dah pakai pencuci muka brand paling mahal sekalipun, muka tetap berjerawat. Kulit tetap kusam. Semua nak kena sorok guna make-up juga
Kulit pun nak bernafas jugak kan.
Saya nak kongsikan, rawatan dari dalam khas untuk kecantikan wajah dan seluruhnya.
Bila dalam cantik, yang luar pun akan terserlah lah kecantikan semulajadinya..

ESP

Setiap 21 hari, sel kulit lama akan mati, dan sel kulit baru akan dihasilkan. Secara SOP nya, sel kulit yang baru, akan copy sel kulit yang lama.
Kulit kita kusam adalah disebabkan oleh sel-sel kulit kita yang baru men-duplicate sel kulit mati yang kusam. Bayangkan, patutnya sel kulit yang baru nampak fresh dan cantik. Tapi oleh kerana sel yang lama tu kusam, sel baru duplicate je lah apa yang ada.
ESP membantu membekalkan protein. Protein sangat penting untuk membantu menghasilkan sel kulit baru yang lebih gebu, bersih, licin dan cantik berseri.
                       Hihi
Hihi
Oh selain itu, ESP juga bantu kulit (bukan kat wajah je tau ;) ) menjadi lebih anjal, gebu, cerah dan licin. Ok, segan nak cakap, tapi, hanya yang dah cuba yang tahu :D

Vitamin E

Vitamin E merupakan salah satu anti-oksidan yang kuat. Anti-oksidan berfungsi untuk meneutralkan radikal bebas.Radikal bebas boleh menjadi punca jerawat dan jeragat datang menjengah tanpa  silu.
Jadi amalkan sebiji setiap hari untuk menghapus radikal bebas, sekaligus menghapus jerawat dan jeragat.
                                                         VITAMIN E SHAKLEE
Kalau nak tahu, Vitamin E ni punya lah best, kalau anda ada jerawat yang baru nak naik, atau separa masak, atau dah matang sekalipun, pecahkan Vitamin E dan sapu kepada jerawat, insya-Allah jerawat akan surut pada hari yang sama! Parut pun tak kelihatan :D
Oh lagi satu, Vitamin E sangat bagus untuk melembapkan kulit. Tak lah nampak kering je.

Vitamin C

Vitamin C merupakan bahan binaan untuk kolagen. Ia memberi tona sekata kepada kulit, membantu kulit elastik dan menjaga salur darah dan peredaran dalam tubuh.
VITAMIN C SHAKLEE
Vitamin C juga membantu mengurangkan kesan sunburn jika terdedah kepada cahaya matahari dalam jangka masa yang lama. Tapi jangan lah sengaja duduk tengah panas lepas makan vitamin C.
Ia turut dikenali sebagai vitamin yang memberi kesan ala-ala blusher pada pipi jika di buat masker.

                                                                         

Inginkan side income 3-4 angka sebulan hanya dengan bisnes online Shaklee?

Hubungi Ain untuk :-

FREE CONSULTATION
BEST PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!

Pn.ain
Shaklee ID : 1101481
sidmsia@gmail.com



No comments:

Post a Comment