Thursday 6 February 2014

SET SENDI LUTUT DAN TULANG SHAKLEE

Hai..salam semua..semoga ceria dan sihat selalu..mulakan hari dengan senyuman,akhirnya dengan senyuman juga..hehe..

hmmm, harini saya nak berkongsi tentang salah satu set kegemaran ramai dalam banyak-banyak vitamin shaklee. set sendi, lutut dan tulang shaklee ni adalah kombinasi mantap untuk mereka yang ada sakit-sakit sendi dan sakit-sakit lutut. sakit lutut dalam bahasa medicnya lebih dikenali sebagai osteoarthritis. bagi mereka yang mengalami osteoarthritis ni, memang la mengalami tersangat-sangat sakit dibahagian lutut sampai nak bengkok semasa solat pun sakit.

itulah yang diadukan oleh customer saya merangkap cikgu saya. saya sangat-sangat bersimpati dengan beliau sebab saya dapat bayangkan bertapa peritnya bila osteoarthritis ini menyerang. biasanya, penyakit ini berlaku kerana kurangnya synovial fluid diantara tulang femur dan tibia dalam joint capsule yang mengerakkan lutut kita. synovial fluid ini diibaratkan seperti pelincir. jadi, bila pelincir tiada makanya bila tulang tadi bergerak, ianya akan berlaku geseran dan akhirnya mengakibatkan rasa sakit.

biasanya penyakit ini dialami oleh orang-orang tua. semakin tua seseorang itu maka semakin tinggi potensi mereka untuk dapat osteoarthritis ini. jadi, saya amat galakkan mereka untuk mengamalkan set sendi, lutut dan tulang ini.

set sendi, lutut dan tulang

rasa terharu bila ramai customer beli set ini katanya untuk diberikan kepada parents mereka kerana selalu mengadu sakit lutut dan sakit-sakit badan. betul jugak. takkan la kita nak berkira sangat dengan mereka kan. kalau nak dibandingkan dengan jasa dan pengorbanan yang mereka bagi kat kita selama ini memang tiada tolak bandingnya.

lagipun kalau beli satu set lengkap ini tahan untuk 4 bulan penggunaan. memang berbaloi. kat sini saya kongsikan testimonial mereka yang sudah lama menggunakan set ini.


Inginkan side income 3-4 angka sebulan hanya dengan bisnes online Shaklee?

Hubungi AIN untuk :-

FREE CONSULTATION
BEST PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!


PN.NURUL 'AIN
Shaklee ID : 1101481
sidmsia@gmail.com
013 4657450 (SMS/WhatsApp)

No comments:

Post a Comment